ארבעה עיצובי משרדים שהיינו רוצים לגור בהם

בימים שהגבולות בין בית למשרד הטשטשו, המרחב המשרדי הפך לחשוב יותר מאי פעם. יצאנו להציץ מבפנים למשרדים שבשבילם שווה לעמוד בפקקים

הקורונה שינתה את כל מה שאנחנו יודעים על שוק העבודה .
בעוד שהמרחב הביתי הפך למשרדי יותר, המרחב המשרדי הפך לביתי ומזמין יותר.

הנה 4 משרדים שהבינו לאן הרוח נושבת עוד לפני המגפה, והפכו  את חלל העבודה למקום שנעים להיות בו.

 

תכנון ועיצוב משרדי יד 2: כיורים מצמיגים  וחללים נועזים

לאתר שאפשר למצוא בו בית בעשרות מיליונים וספה מיד שנייה במאה וחמישים ש"ח, לא יכול להיות משרד אפור וסטנדרטי. כשחשבנו על עיצוב המשרד, חשבנו על לוח המודעות האקלקטי שהוא – ויצרנו חללים שונים זה מזה, נועזים ומגוונים שמשלבים חפצים ישנים וחדשים ויצרנו שימוש מחודש לחפצים משומשים.

 

הכיורים בשירותים לדוגמה מורכבים מצמיגים וגיגיות שטופלו וחוברו יחד, ונתנו לחלל מראה תעשייתי ומעניין.

 

אלמנטים מעולם הבנייה כמו הבטון החשוף והצינורות הגלויים, האמנות שבאה לידי ביטוי בציורי קיר ובמשחקי הצבעים מתחברים יחד לשעטנז יפה, מעניין ומעורר מחשבה.

 

 

בבושקה הפקות: על טעם ועל צבע

בבושקה היא חברת הפקות שמתמחה בקולינריה, והופכת אוכל ליצירות אמנות בדמות סרטונים, פרסומות ותוכניות – ונותנת פרשנות חדשה ומעניינת לכל אחד מהאלמנטים שהיא מפיקה. כשניגשנו לתכנון ועיצוב המשרד שלהם, רצינו ליצור את אותה תחושה שמרגישים כשצופים במה שהם עושים – מצד אחד אומנתי ומוקפד, ומצד שני הומוריסטי ושנון.

 

באמצעות קומפוזיציה, צורות גיאומטריות וצבעוניות נועזת, יצרנו חלל שכל פינה בו תופסת את העין ומעוררת את המחשבה. לצד כל אלו שילבנו גם יצירות אמנות שנקנו במיוחד עבור עיצוב המשרד, ומשקפות את התפיסה האומנותית של המקום.

 

QEDIT: משחק בין גלוי לנסתר

כשאנחנו ניגשים לעיצוב פנים של משרדים, חשוב לנו מאוד להתאים את הקונספט של עיצוב המשרד לזהות החברה, ולכן ל-QEDIT סטארט-אפ ישראלי שמבקש לפתור מצב שבו חברות גדולות רוצות לשתף פעולה באופן מוצלח, מבלי לחשוף מידע מיותר על המשתמשים שלהן – רצינו ליצור מרחב שמתכתב עם המורכבות והיופי של פרטי וציבורי ולשמור על עיצוב משרד מינימליסטי ונקי כיאה לחברת סטראט אפ שמתמחה בשמירה על הפרטיות של לקוחותיה.

 

 

במשרד שממוקם במרכז הסואן של תל אביב בנינו גינה ירוקה וגדולה המשתרעת על פני 150 מ"ר, ומוסתרת בין הבניינים שעוטפים אותה. הגינה היא מרחב פרטי מהעולם שבחוץ, אבל ציבורי עבור עובדי החברה.

גם בחלל הפנימי יש משחק בין הפרטי לציבורי בתאים שנמצאים בחלל המרכזי ומתאימים לשיחות ולישיבות פרטיות.

 

 

אהרון מונטקיו: ממבנה צה"לי ישן למשרד מוקפד ויפהפה

המבנה שבו יושבים המשרדים של חברת אהרון מונטקיו, חברה המתמחה בייבוא חלקי חילוף לרכב – היה בעבר שלושה מבנים ארעיים וישנים של צה"ל. בזמן שהרסנו הכול כדי להפוך אותם למבנה אחד, מצאנו מקלט ישן שהיה מתחת לאדמה וככל הנראה נמצא שם עוד לפני קום המדינה.

כשסיימנו את שלב ההריסה והתחלנו בשלב תכנון המשרד, רצינו לשלב שני עולמות – חלקי המכוניות והעבודה הגלובלית עם מדינות רבות בעולם. לכן, החלטנו שחלק חשוב מעיצוב המשרד יהיה להציב במרכזו מכולה שהוסבה לחדר ישיבות, ומתכתבת עם עולם הייבוא. גם מפת העולם המוצבת במשרד העשויה עץ ונחתכה בלייזר (CNC), מסמלת את העבודה של אהרון מונטקיו עם מדינות העולם.

בעיצוב פנים של המשרד שילבנו אלמנטים ממתכת, כמו לדוגמה הדלפק בכניסה, תרשימים של חלקי מכוניות שנתלו על הקיר וציפוי המתכת על הקירות. כל עבודת העיצוב נעשתה בדיוק מרבי ובהיצמדות לפרטים הקטנים ביותר, שמשקפים את המוטו של אהרון מונטקיו – שמאמינים שאי אפשר להתקין משהו שהוא "כמעט" ברכב – הכול חייב להיות מדויק וברמה הגבוהה ביותר.

 

 

דילוג לתוכן