עיצוב דירת קבלן: כך שדרגנו את דירות הקבלן

מגע של קסם: מדירת קבלן סטנדרטית לדירת החלומות

תכנון מדויק והקפדה על פרטים הן סוד הקסם של שתי דירות הקבלן שעיצבנו, שהפכו דירות קבלן סטנדרטיות, לדירות יפהפיות שמתאימות בדיוק לצרכים של הדיירים החדשים שלהן.

תהליך העיצוב של דירות קבלן מתחיל הרבה לפני שהבית מוכן. חשוב להגיע אלינו כבר בשלב התוכניות כדי שנוכל לבדוק כיצד למקסם את החלל, לבחור את החומרים הנכונים ולעזור לכם להימנע מטעויות שאחרי שלב הבנייה הן כבר מורכבות (ובעיקר יקרות) יותר לשינוי. מירי ויקיר ושירן ודנה, הגיעו אלינו עוד בשלב התוכניות ויחד הפכנו את הדירות שלהם לבית.

שומר מסך: עיצוב דירת קבלן 4 חדרים

הדירה של מירי ויקיר בקריית אונו, היא דוגמה מעולה לתכנון שמשלב פונקציונליות לצד אסתטיקה. כשניגשנו לעצב את החלל המשותף של המטבח והסלון ,  רצינו לשמור על חלל פתוח ורחב ככל האפשר אבל עדיין ליצור מקום נעים ומשותף לכל המשפחה שבו אפשר לצפות יחד בטלוויזיה. לכן החלטנו להשתמש בפתרון של מסך שמסתובב בלחיצת כפתור – כך יצרנו מצד אחד חלל פתוח בזמנים שהמסך כבוי, ומצד שני מיקמנו את הטלוויזיה במקום הכי נכון בבית.

כדי לשמור על החלל הציבורי נקי ממסכים לאורך כל היום, החלטנו ליצור לילדי המשפחה פינת טלוויזיה משותפת בין החדרים. את הפינה יצרנו באמצעות ספריה מעוצבת בצורת "ר" שמצד אחד יוצרת הפרדה מהחלל המרכזי ומצד שני משמשת כמקום אחסון עבור פריטים רבים בבית.

פתרון נוסף שיצרנו על מנת למקסם החלל וליצור פתרונות אחסון – נמצא בחדר השינה של ההורים – ובו ארון הבגדים שמוצמד לקיר הוא גם דלת הכניסה לחדר הרחצה הפרטי שלהם. כך יצרנו יחידת אחסון גדולה בעלת מראה אחיד שעונה על כל הצרכים של ההורים.

 

בית שהוא צימר: עיצוב דירת קבלן 5 חדרים

הדירה של שירן ודנה בגני תקווה שבמרכז הארץ, תוכננה נכון עבורם ולכן לא היינו צריכים להתערב בשלב התוכניות, אלא רק להגשים להם את החלום – להפוך את דירת הקבלן שלהם לצימר יפהפה וצבעוני שיגרום להם להרגיש בחופשה כל השנה.

שירן ודנה אוהבים מאוד עץ וצבע, אז כדי ליצור להם את בית חלומותיהם , עלינו עם הפרקט על שני קירות בסלון ובמעבר לחדרים. בנוסף, כל חדר בבית קיבל צבע משלו: המטבח וורדרד, פינת האוכל נצבעה בכחול, הסלון באפור, חדר הילדים בירוק וחדר ההורים בוורוד עתיק.

אחד הפריטים הכי מעניינים ואהובים עלינו בבית נמצא על הקיר בסלון מעל הספה: אוסף של מגירות משומשות שנקנו בשוק הפשפשים שהפכו ליחידת מדפים דקורטיבית המושכת את העין של כל מי שנכנס לבית היפהפה הזה.

דילוג לתוכן