עיצוב דירות ועיצוב פנים לבתים פרטיים: כך הפכנו חללים ישנים לבתי החלומות

בתים מבפנים: לכל בית יש סיפור

זוג שהילדים שלו עזבו את הקן והחליטו לעבור לעיר הגדולה, המשפחה שנולד לה הילד החמישי ומי שהחליט להרוס הכול ולבנות מחדש – מאחורי כל משפחה שאנחנו פוגשים יש חלומות, והתפקיד שלנו הוא להגשים אותם. הנה שתי דירות ובית פרטי אחד שעיצבנו, שהפכו מחללים ישנים לבית שמספר את הסיפור משפחתי.

בדרך כלל אנחנו פוגשים אתכם רגע לפני או אחרי שינוי חיים: בדיוק התחתנתם, נולדה הילדה השלישית או שבן הזקונים התגייס והבית הגדול מרגיש פתאום גדול מדי.
מעגל החיים מזיז אותנו בין שלבי חיים שונים, ובכל אחד מהם יש לנו צרכים שונים לגמרי מהמקום שאנחנו קוראים לו בית.

עיצוב פנים לדירות יוקרה: מקום לכולם

למשפחה שגרה בדירה היפהפייה הזו בתל אביב יש 3 ילדים. לפני המעבר הם גרו בדירת 100 מטר שכבר לא התאימה להם יותר , והם החליטו שהגיע הזמן להשתדרג.
בדירה הזו, שגודלה הוא כ-170 מ"ר, הרסנו את הדירה הישנה שעמדה שם, והפכנו אותה לדירת יוקרה מהפנטת עם מרחבים ציבוריים שיתאימו בדיוק עבורם.

יצרנו סלון רחב שבו יוכלו לבלות יחד, מטבח ענק שכל המשפחה תוכל לבשל ושתי פינות אוכל , אחת קטנה לארוחות בוקר זריזות, ואחת גדולה ורחבה שמתאימה לזמן איכות משפחתי בערבים ובסופי השבוע.

השימש בבטון חשוף שמתכתב עם הגוונים האפורים בטקסטיל ובריהוט, יוצר דירה מודרנית ומיוחדת.
עוד מימד מעניין בדירה הוא גופי התאורה : בפינת האוכל יש גוף תאורה גדול ומרשים ולצידו בקיר יש ספוטים שחבויים בתוך אריחי בטון מעוצבים , במטבח השתמשנו בפרופילים שחורים בעוצמות תאורה שונות ובסלון הוספנו גוף תאורה חמים שייצור אווירה רגועה ומשפחתית.

עיצוב פנים חמים ומשפחתי:  האלמנט החמישי

למשפחה הזו ולמשרד שלנו יש רומן ארוך ומרגש.
בפעם הראשונה שפגשנו אותם ועיצבנו את הבית שלהם, היו להם שני ילדים קטנים. הבית הזה הוא הבית השלישי שאנחנו מעצבים עבורם, ויש להם היום כבר חמישה ילדים.

כשנולד להם הילד החמישי, הם הבינו שהם צריכים יותר מקום ועברו לבית פרטי ברמת החייל.
לבית שהם קנו הייתה קומה אחת בלבד, הוספנו לו קומה נוספת ועוד יחידת דיור חיצונית לילדה הגדולה של המשפחה שכבר הייתה צריכה אזור משלה.

רצפת האבן היפה, רהיטי העץ ופלטת הצבעים הטבעית והעדינה, הופכים את הבית הזה ברמת החייל למקום שנעים להיות בו , ממש כפר באמצע העיר.

עיצוב פנים כפרי: הגוזלים עזבו את הקן

זוג המושבניקים שגרים בבית המיוחד הזה, הגיעו לשלב שבו כל הילדים שלהם עזבו את הבית.
הם החליטו שהגיע הזמן לעבור לעיר הגדולה ליד המושב ,הוד השרון , ועברו לדופלקס שמתפרש על שתי קומות.

היה לנו ברור שלזוג מושבניקים נרצה לתת תחושה של כפר גם בעיר הגדולה.
לכן, בחרנו עבורם בפרקט מעץ טבעי, דאגנו להכניס הרבה אור ונוף הביתה בעזרת חלונות גדולים והשקענו בשתי המרפסות כך שיגרמו להם להרגיש הכי קרוב לטבע.

בקומה הראשונה יש 3 חדרי שינה, סלון, מטבח, מרפסת וחדר רחצה לאורחים.
בקומה השנייה נמצאת הממלכה של הזוג שכוללת חדר שינה גדול, חדר רחצה פרטי רק עבורם ומרפסת עצומה שמשקיפה על הנוף היפה שבחוץ.

 

 

 

דילוג לתוכן